God morgon!



Morgonsysslorna är undanstökade och frukosten uppäten, nu sitter jag och väntar på att min kompis S ska hämta upp mig.
Jag blev så sugen på en loppis-runda så jag ringde upp henne och hon sa ja direkt.
Vädret är sådär idag, grå himmel men inget regn för tillfället.
Hoppas ni alla får en riktigt bra lördag!!!
1 Åsa:

skriven

Godmorgon! Hoppas du har det kul på loppis o får en grymt skön dag där!

2 Mia:

skriven

Vilket perfekt loppisväder! Blir så avundsjuk, men inte missundsam, på er som kan åka på loppis... :-)

3 Think Twice:

skriven

Låter trevligt med loppis, här blir det en tur till ett möbelvaruhus i jakt på en soffa!

4 Helen:

skriven

God middag. Hoppas vädret håller i sig o lycka till med inköpen.
Ha en fin dag så hörs vi.

5 My:

skriven

Bra väder för loppis! Hoppas du fyndar något kul!

6 Freja Flodhäst:

skriven

Åh, Loppis!!! Så himla mysigt och kul. Sista rundan jag hade på en loppis var jättelyckad!! Jag kom hem med en kökssoffa anno 1900-kallt. *vill oxå åka på loppis* Hoppas det blev lyckat!

7 Anna´h:

skriven

Skulle oxå åkt svängen förbi Loppisen idag , men vädret tillåter inga utomhus aktiveteter , synd !!

8 Anonym:

skriven

Vad kul med loppis! Hittade du ngt?

9 Kaikjersti:

skriven

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

Kommentera här: