God morgon

Usch vad mycket grus jag har i mina ögon idag!!!
Vaknade av telefonen för en stund sedan och eftersom jag är ledig tills på söndag nu så behöver jag inte sova mer, jag får ju lägga mig i min egen sköna säng ikväll.
På dagens schema står en tur med hästarna och så har det pratats lite löst om en åka-dit-näsan-pekar-tur i eftermiddag men inget är bestämt än. Nu ska jag ta en snabbrunda i bloggvärlden!

Så här söta "prottisar" har vi!

image122
1 Annelie:

skriven

Jättefina hästar.Jag blir så sugen på att rida när jag ser hästar.Darlingen tål dom inte :-(
Ha en fin dag/kram

2 Jenny:

skriven

Åh vad fina dom är! Ha en bra dag vart nu näsan pekar

3 Think Twice:

skriven

Ah är det dina söta pållisar..
Ja det lutar nog åt det hållet med för min del, då får vi se vart det bär väg idag då!
Ha det så trevligt!

4 Lotta:

skriven

Ha det så trevligt på ridturen!

5 Pia:

skriven

Du kan väl sniffa på dom lite från mig,finns inget som luktar så gott som hästar, särskilt på sommaren, vi har tre ardenner men dom har jag ju inte sniffat på på länge nu.

6 ejmis:

skriven

Annelie: Vad tråkigt för dig. :(
Jenny: Ingen långresa idag.
Think Twice: 2 av dom, har ett dräktigt nordis-sto också.
Lotta: Tack!
Pia: Sniffat och klart! Mmmm luktade jättegott!!
Jag blir avundsjuk på dig nu, ardenner..och 3 stycken..bilder så fort du kan tack!!

7 Pia:

skriven

Jag har fantastiska bilder på hästarna, tyvärr inte i datan men när jag kommer tillbaka hem ska jag visa dig, lovar :)

8 ejmis:

skriven

Pia: Det ser jag fram emot! Skulle sååå gärna vilja ha en ardenner!! Men jag får nog nöja mig med att njuta av dina...i alla fall för tillfället.

9 Abdullahkatarina:

skriven

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

Kommentera här: