Filip & Fredrik



I morgon debuterar Filip & Fredrik som sommarpratare..jag har höga förväntningar. Missa nu inte detta, jag tror det kan bli riktigt bra!!
1 A:

skriven

klart man inte missar de ha en fin kväll

2 Lotta:

skriven

Gillar det de gjort på tv. Ska bli kul att höra om de är lika bra i radio!

3 Pia:

skriven

Du har blivit "tagen" läs mer på min blogg :)

4 ejmis:

skriven

Pia: Jag har gjort den..titta under utmaningar här i bloggen så kan du läsa om mina konstigheter..;)

5 Pia:

skriven

ok det är gjort :)
Jag ställer också klockan så där konstigt som du 07.28 och då har jag ställt klockan så att den går 20 minuter för fort...helt sjukt hahaha

6 Vaniljis:

skriven

Måste komma ihåg att lyssna idag då. Har inte hört ett enda program än! Skamligt.

7 ejmis:

skriven

Pia: Du är tokigare än mig du min vän!!
;)
Vaniljis: Alla program går att höra igen på webben, jag testade det igår och det fungerade jättebra.

Kommentera här: