En lyckad dag




Idag har jag haft en kanondag igen! Vädret här i norr är helt fantastiskt, solen gassar från en klarblå himmel och idag har jag haft en kompis-dag igen ( jag passar på nu när gubben håller på med hö-skörden varje dag) .
Jag och min kompis L har varit på en heldags loppis-runda, vi hittade 4 bra loppisar och gjorde bra fynd för lite och ingenting.
( jag får visa mina fynd senare när dom kommit på plats)  Vi hann dessutom med ett fikastopp och en massa härligt surr.
Tänk att det här är min näst sista semester-vecka..jag vill vara ledig längre!! Varför ska semestern alltid gå så fort????


1 A:

skriven

Åh, vad jag blir avis:) Vill ju också ha sol...Men nejdå, här bara regnar det....Ha det så bra:)

2 emw:

skriven

Skatta dig lycklig. I och för sig så är det OK för mig att det regnar här nere eftersom jag jobbar. Men det är synd om de som är lediga. Ni där uppe har ju haft väldigt fina somrar på senare tid eller ...?

3 ejmis:

skriven

A & emw: Jag såg på nyheterna att det är översvämningar och hemskheter söderut..nu märks
det att vi bor i ett avlångt land...

4 Vaniljis:

skriven

Ja, varför? Men du har haft bra väder. Tänk på stackarna söderut. Jag har sem om 1 vecka. Ser fram emot det. Känner mig sliten och trött.

5 Vaniljis:

skriven

Ja, visa vad du inhandlade. *nyfniken*

6 ejmis:

skriven

Vaniljis: Hoppas vädret hos er blir bättre när du får semester!

Kommentera här: