En fråga till Er som läser min blogg




I morse när jag åkte till jobbet kom jag på att jag har väldigt dålig koll på vad mina blogg-vänner har för sysselsättning.
Några vet jag men långt ifrån alla. Så snälla, skriv en liten kommentar och berätta, jag är så nyfiken!
1 Lotta:

skriven

Jag jobbar på Ericsson AB som projektadministratör. Har jobbat på Ericsson i ca 15 år.

2 Think Twice:

skriven

Jag jobbar som frissa och inom fritidsnämnden!

3 Åsa.S:

skriven

Jag är undersköterska, jobbar på ett låst boende för äldre psykiskt sjuka. Där har jag varit i 12 år, innan dess på lsarettet i några år.

4 NewMe:

skriven

Jag är bokföringskonsult och lite annat, som du vet. =)
Ja, landet är helskönt. Lite av en chock att komma tillbaks till Stockholm faktiskt.

5 Jenny:

skriven

Brevbäraren anmäler sig!!! *L*
Men vad jobbar du själv som?

6 Camilladollar Baby:

skriven

Jag jobbar som säljassistent/inköpare, har varit inom samma företag i snart sju år.

7 ejmis:

skriven

Jenny: Jag är behandlingsassistent och jobbar inom psykiatrin.

8 Mia:

skriven

Å här är en kock, har jobbat inom branschen i 23 år...*L*

9 My:

skriven

Undersköterska, men ska nu bli något annat, plugga till hösten...röntgensjuksköterska!

10 Pia:

skriven

Här är en som är "delikatessa". Jobbar sedan några månader i en delikatessdisk på ICA, fram till oktober då vi flyttar tillbaka till spanien

11 Maria:

skriven

Jobbar som undersköterska i en nattpatrull.

12 Trolda:

skriven

Trolda är florist - javisst =D

13 Pia:

skriven

Farmaceut sedan drygt 11 år, tidigare sjukgymnast,

14 Mimi:

skriven

Jag jobbar på Swedbank (telefon och internetbank). Lånehandläggare...

15 Felixlilly:

skriven

Excellent site.

Kommentera här: