Dammsugaren suger fett




Så står det i alla fall i tidningen Må Bra....
Kvinnor promenerar inte mindre än 1175 mil med dammsugaren under sitt liv enligt en undersökning som en brittisk dammsugartillverkare har gjort.
Dammsugning klassas faktiskt som en allsidig motion av träningsexperter....

Herregud vad jag måste vara vältränad som dammsuger varje dag...undrar just hur många mil det blir?????
1 Mia:

skriven

Oj då!! Då är det nog lika bra att ta fram den förhatliga manicken, dags att motionera!!

2 Trolda:

skriven

Hihihi...Då har jag just avklarat lite fettförbränning då...=D
Trolda - liiiiiiite smalare....=D

3 ejmis:

skriven

Mia & Trolda: Jag har kört ett riktigt långpass idag..;)

4 Pia:

skriven

Nu förstår jag varför min karl väger..???kilo

5 ejmis:

skriven

Pia: Haha..samma hos oss!!

6 My:

skriven

Då har jag fått en del motion idag trost allt, har dammsugit hela huset!

7 Mimi:

skriven

Enl viktklubb.se bränner du ca 199 kcal på 60 min städning medel... ;-)Trädgårdsarbete medel 60 min 290 kcal... inte illa...

8 Anna´h:

skriven

Med tanke på att jag dammsuger hela huset 2 ggr per dag , borde jag egentligen ha en kropp
som " Jane Fonda " !!
Hoppas du har det bra

9 Karstenhedvig:

skriven

NICE SITE WELL DONE

Kommentera här: