Besviken




Hur kan TV1 ställa in Morden i Midsomer för att visa friidrott?????
1 Pia:

skriven

satans irriterande ! Bänkade mig framför teven igår kväll bara för att ett par minuter senare bli besviken. Typiskt SVT att plocka bort ett program för att visa "sport". Dessutom jobbar jag självklart Tisdga kväll nästa vecka....

2 ejmis:

skriven

Pia: Jag hade sett i tidningen redan på morgonen vad som var på gång..:(

3 My:

skriven

Här har du en till som var förbannad!! Men så är det ju alltid, sport går före...

4 Mia:

skriven

Jaaa....*suckar* Inte var det många som blev mördade i friidrotten, inte... ;-)

5 Christina W:

skriven

Det var inte för friidrotten....det var ju för att jag inte var hemma. De ville inte att jag skulle missa något avsnitt ;-))

6 ejmis:

skriven

Christina W: Då gjorde det inte så mycket att vi fick vänta...;)

Kommentera här: