13 grader!



Juli månad ach det är bara 13 grader varmt!! Jag har nyss satt på mig både fleecebyxor, fleecetröja och strumpor!!!
Men inget kan híndra oss från att grilla...har precis satt in klyftpotatisen i ugnen...gubben fixar grillandet...vi käkar på altanen trots att det är kallt..."det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder"...
1 Lisa:

skriven

hehe låter som oss här hemma, viska dricka glassdrinkar i kylan.. DET ÄR SOMMAR!

2 ejmis:

skriven

Lisa: Man får trotsa det tråkiga vädret!

3 Annelie:

skriven

Nej dom påstår ju det=)

4 ejmis:

skriven

Annelie: Det stämmer väl egentligen men mysighetsfaktorn sitter ju tyvärr inte i kläderna!!

5 Trolda:

skriven

Visst är det SÅ!!! Man VILL så gärna få ut ALLT av den så kallade sommaren....Och då är det bara att "palta på sig"..=D I Danmark var det dock "hyfsat"...(allt är relativt...=D)
Trolda - kram!

6 Cyberspunken:

skriven

Huuu visst är det hemskt detta sommarväder, och inte blir det bättre av att veta att det är semesterdagar som försvinner... men det finn en fördel= Man hinner göra massa saker som man kanske inte skulle hunnit annars =)

7 Vaniljis:

skriven

J ville oxå grilla igår men jag vägrade, hade frusit hela dagen. Ingen lust.. :)

8 My:

skriven

Vi trotsade med igår, och grillade, men satt inomhus och åt iallafall :) Ha en bra dag!

9 Mia:

skriven

Ruggigt...Uppe i Vindeln var det runt 10 grader varmt, tror du jag hade nån jacka med mig....???? Nääää, men det gick bra ändå. Värmen kom inifrån *L*
Tack för kommentarerna, det värmde också...

10 Doslifee:

skriven

Looks good! Many thanks, Thanks much!

Kommentera här: