Vit jul

Som det verkar nu så får vi nog en vit jul. Oj vad det snöar!!


image601
1 Annsingen:

skriven

Jepp! Desperate är kanonbra!!

2 Åsa.S:

skriven

Vad mysigt! Här regnar det bara...
Ha en fin dag!

3 Eva:

skriven

Åh vad mysigt!
Skicka hit lite.. så vi slipper regnet. ;o)
/Eva

4 Carina:

skriven

Näää fyy sjutton, nu blir jag avis ska du veta!
Här regnar det uppifrån, från sidan och snudd på
underifrån också!!
JOdå det kommer foto på granen senare idag :-)

5 My:

skriven

Nä, var?? Här är det flera plusgrader och duggregn, så himlans trist! Vill oxå ha snö..

6 Marie:

skriven

Vad fint det är med snö...Jag bara längtar, vi har ingen snö här i gbg-trakten, bara massa med regn!

7 Carina:

skriven

Snöade i morse så nu är det förädiskt att gå ute med nysnö och blankis under :/
Hur är det med lilla magen?

8 elin:

skriven

åh vilken julkänsla... hur är allt med dig d?

9 Mia:

skriven

Oj, vad det snöar hos dig! ;-)

10 Marie:

skriven

Vill du anta min utmaning!???
Kolla in vad det är på min blogg!

11 Think Twice:

skriven

Ja se det snöar...*Hurra*
Hade också önskat mig en vit jul, men det ser dåligt ut för våran del då vi fortfande ligger runt 10 plusgrader...så den nedbörden vi har nu kan man inte ta fel på....regn regn och åter regn:)

12 Inger Maryissa:

skriven

Vilken vacker snöbild.
Önskar det kom snö hit också, men här regnar det bara och är grått och trist.
Men får hoppas den kommer snart och med lite kyla så snön stannar kvar och inte slaskar bort.

13 Mimi:

skriven

Lyckos dig! Här ösregnar det... :-(

14 Albertlovise:

skriven

Great site

Kommentera här: