Vinterlandskap

Fick för en gångs skull med mig kameran på min pw idag, ville visa er hur mycket snö vi har. Tyvärr är det töväder idag...



i
image586

image587

Tittade till "muisarna" på deras matplats också.

image588
 
1 Inger Maryissa:

skriven

Snälla skicka lite snö hit ;-) men inte tövädret ;-)
Ha det så gott och en fin fortsatt 1:a Advent.
Kram

2 Helen:

skriven

Så härligt det ser ut :) Här ösregnar det tyvärr. Men men så är det ibland.
Hoppas du får en härlig söndag iaf :)
Kram på dig.

3 Helena:

skriven

Jag vill också ha snö.
Moses älskar att borra ner nosen och rulla runt i snön.

4 ida:

skriven

här har all snö nästan förtsvunnit pga regn och varmgrader.. tyvärr.

5 Tobias:

skriven

Mysiga bilder =)

6 evans:

skriven

Här kröp temperaturen upp till noll, men något töväder fick vi inte. Skulle inte ha något emot det... Det börjar bli lite jobbigt med all snö nu :/ Ha en bra kväll!

7 Eva:

skriven

Töväder hit eller dit, du har ialla fall snö! :o)
Här är det regnväder, det vill du nog inte ha istället... fast vi kan byta om du vill? :o)))
Jag vill!
Ha en trevlig kväll!
/Eva

8 kicki:

skriven

Ja va mysigt det ser ut med snö...men det är ju desto tråkigare när det töar bort på en gång, eller fryser till mitt i töandet, då det blir blixthalka...
Ha en fortsatt bra 1:a advent...kramen från kicki

9 Marie:

skriven

Oj vad mycket snö ni har! Var bor du?
Här nere i GBG är det bara massa med regn och det brukar nästan aldrig bli någon snö här nere! Så mer snöbilder önskar jag på din blogg, jag längtar så till fjällen när jag ser dina bilder! Vi åker upp ibland till sälen och åker skidor, men det händer väldigt sällan, för det är såå himla dyrt, tyvärr!
Ha en bra kväll!
Godnatt!

10 Pia:

skriven

Jösses va snö ! Precis som förgående "skrivare", det är tunnt med den varan här, å andra sidan vet ju du vid det här laget att jag inte är så förtjust i snö, tycker om att titta på den men sedan räcker det ;) Kan ju tycka det att när det väl snöar så kan den ligga kvar vit och fin, det blir lite ljusare då men snön hör i Götet blir bara brun och slaskig.

11 Torvilma:

skriven

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

Kommentera här: