Vilken hysteri

Det var ta mig sjutton värre ute i affärerna än jag trodde det skulle vara idag. Jag undrar just hur det blir i helgen...
Jag är färdig med julbestyren men ett par av dom andra ärendena jag hade är kvar men det löser sig under de närmaste dagarna.
Nu ska i alla fall julefriden få komma i i vårt hem för nu tänker jag inte ägna julbestyren en tanke förrän på julafton.


image678

1 Lina:

skriven

Det kommer väl vara mycket folk överallt nu vid jul. Hoppas du får en bra kväll, :).

2 Carina:

skriven

Även jag har varit på stan
på efermiddagen ..inte kul nu :/
Ser mycket mysigare ut på din bild.

3 kicki:

skriven

Ha en god jul och njut..
kramen från kicki

4 marie:

skriven

folk är som galningar i affärerna! Ingen hänsyn alls! Det är tråkigt tycker jag, julen skall väl vara en fridfull tid!
Ha en bra helg!
Kram

5 Gabbi:

skriven

Hahaha..den som kunde tänka så!! Ja får fixa julbestyren på söndag natt!!
Ha en fin lördag!

6 Mia:

skriven

Oh, vilken mysig bild! Sinnebilden för en perfekt vinterkväll....*suck*

Kommentera här: