Vilken dag!



Strålande sol, -6 grader, snön gnistrar och det knarrar under skorna.
En pw en sån här dag, helt underbart!!!
1 Erika:

skriven

Vilken vacker bild. Nu blir jag riktigt avis, så vill jag det ska se ut där jag bor. Men det är enbart ett önsketänkande, för i södra sverige är det bara gröna gräsmattor varje vinter, nästan i allafall. Snön den kommer när man förväntar sig vår. Uppochnedvända världen kanske! :)

2 Anna´h:

skriven

Hoppas du får en härlig helg !!
Ikväll blir det att softa , men imorgon ska det drickas rosa skumpa & skaka rumpa !!
kram

3 Carina:

skriven

Oj,vad snö ni har.
Varför dekorera inne när man har ett sådant landskap ute.
Ha en bra helg.

4 Anneli:

skriven

Vad avundsjuk jag blir :O(

Jag vill också ha snö och vackert här!

Men jag är glad för din skull!

Må gott och trevlig helg!
Anneli

5 My:

skriven

Det är ju precis så det ska va nu till jul! Vill oxå ha snö......

6 Inger Maryissa:

skriven

Så vackert foto.
Så vill jag ha det här också !
Blir riktigt avundsjuk.
Fast jag får i alla fall vara glad över att regnandet har slutat, och det är några minusgrader och luften känns friskare.
Dessuom har solen tittat fram de senaste dagarna.
Önskar dig en fin helg.
Kram

7 Mija:

skriven

Hör nästan hur snön knastrar under fötterna.... *lyssnar*

8 Evelina:

skriven

oj du har visst vinter! men jag är inte avis, hatar snö =) vart bor du?

9 A:

skriven

Fusk......Bara grått och vått här:(

10 Sus i dus:

skriven

Ja precis så ser det ut här med! =) Vi bor ju bara 9 mil i från varandra! ;o)/Sus

11 Eva:

skriven

Men oj vilken skillnad mot här i Stockholm.
Vi har ungefär lika kallt, tror jag. Men inte en enda snöflinga :-(

12 Carina:

skriven

Vet du att solen har visat sig här nere
idag också för första gången på 3 veckor,
underbart :-)

13 adele:

skriven

verkligen skit snygg desgin! bra blogg också :D

14 Solin:

skriven

tycker du jag ska göra en ''nyårs outfits'' tävling nu eller senare? =)

15 Helena:

skriven

Jag blir så avundsjuk. Här sken i och för sig solen på förmiddagen men sen var det grått och mörkt. Klockan tre gick vi ut på promenad. Det kändes som om det var sen kväll. Suck!

16 marie:

skriven

vad härligt! Jag bara hoppas att snön kommer in jul här i gbg-trakten!
Ha en skön helg!
Kram

17 Helena:

skriven

Är det sant, skicka lite snö hit :0)
Kram.

18 Camilliondollar Baby:

skriven

Kul att nån har snö iaf! Det snöade väl lite grann igår, men nu är det borta...

19 Gabbi:

skriven

Hahha,, jag e gla för dom
-2 vi har i dag!

20 Silasrebecca:

skriven

I love guest books, keep up the good work!

Kommentera här: