Utmaning

Hittade den här utmaningen hos A.


Tre ställen jag bott på:
Sundsvall, Njurunda, Kovland

Tre jobb jag har haft:
Kontorist, Resesäljare, Intervjuare

Tre jobb jag skulle vilja ha:
Psykolog, Bonde, Ideellt arbetande miljonär

Tre länder jag har varit i (gärna ovanliga):
Gambia, Thailand, Spanien

Tre drömresmål:
Australien, Island, Irland

Tre favoriträtter:
Flygande Jakob, Leverstuvning, Kött och Potatisgratäng

Tre rätter jag inte gillar:
Äter det mesta men...hm...grisfötter, lutfisk och...sen kommer jag inte på något mer.

Tre bloggar jag läser dagligen:
TRE??? Titta i min länklista så ser ni EN DEL av dom jag läser!

Tre laster jag har eller har haft:
Choklad, choklad och choklad

Tre ämnen i skolan som jag var duktig i:
Svenska, Psykologi, Samhällskunskap

Mitt sämsta ämne var:
Fysik och Kemi var lika illa!

Vill du också vara med??

1 A:

skriven

Men HALLÅ....Vet du inte hur gott det är med grisfötter;) Smaskens.....

2 Cajsa:

skriven

Ideellt arbetande miljonär? Hahaha, vore inte helt fel. =D

3 Nina på Johangården säger:

skriven

Ideellt arbetande miljonär var bra, det vill jag också vara.

4 Maximilianana:

skriven

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

Kommentera här: