Utmaning

Marie har utmanat mig att gissa på vem som väljer vem i Bonde söker fru. Så här gissar jag att det blir:


image602

Susanne väljer Per-Inge

image603

Anders väljer Isabel.

image604


Fredrik väljer Sofia.


image605

Karl-Petter väljer Jessica.


image606

Någon fler som vill vara med och gissa??
1 Carina:

skriven

Håller med dig ejmis och jag hoppas Anders väljer Isabel den andra tjejen är bara för mycket :/
......å jag missar hela tillställningen i kväll :(

2 Marie:

skriven

Vi får väl se vem som väljer vem, kul att du va med i utmaningen.

3 Mimi:

skriven

har inte följt varenda program...men jag tror du har rätt :-)

4 Carina:

skriven

Samma som du men jag hoppas Fredrik väljer Lena :-)

5 Mija:

skriven

Hah! Prick samma som jag hade gissat juh! ;) Lustigt. Men jag är osäker på Karl-Petter..

Kommentera här: