Tv-kväll



I kväll blir det en lugn kväll i tv-soffan igen,  tv1 visar Wallander, Pyramiden kl 21.00 och den ska jag se.
Vad gör ni i kväll?
1 Åsa.S:

skriven

Skall nog göra detsamma... en slökväll i soffan är inte fel i dag känns det som.
Ha det gott!

2 Carina:

skriven

Just nu lyssnar jag på radion, hockeyn :-)
Sen blir det tv för hela slanten!
Syrrans butik ligger i Gävle och heter
Gävle Blommor, säljer div presenter också så
som tavlor, möbler och allt annat som hör ett
hem till! Men kolla länken jag la ut så kollar du upp vilken närmaste butik för dig är som säljer Miljögårdens varor som är otroligt populära och fina grejer!
Kram Carina

3 jessi:

skriven

tur att du skrev det :D den ska jag kolla på!

Ha en fin kväll :)

4 Maria:

skriven

Ja själv så jobbar jag hela helgen. Går av på nyårsaftons morgon.
Ha så trevligt i helgen.

Kommentera här: