Torsdag

Idag är det arbetsdag för mig igen men först nu under förmiddagen så ska jag göra lite ärenden. Ärendena verkar aldrig ta slut den här tiden på året...
Det är äntligen riktig vinter! I går kröp temperaturen ner mot -18 och det är väl kanske aningen för kallt men idag på morgonen var det "bara" -11 och det känns helt OK tycker jag =)
Många tycker säkert att jag är galen som gillar vinter och kyla men jag gillar ju faktiskt ALLA årstider, skulle aldrig kunna tänka  mig att bo någonstans där dessa 4 årstider inte fanns med sina tydliga olikheter.

Ha nu en riktigt bra Lucia dag med mycket lussebullar och pepparkakor så träffas vi i bloggvärlden ikväll igen!!


1 Camilliondollar Baby:

skriven

Ha en trevlig dag, du med!

2 Maria:

skriven

Men gud va varmt ni hade då...här är det 19 minus.
Ha en bra dag!

3 A:

skriven

Tjo vad kallt.... Jag vet inte vad vi har här men säkert inte minus... Jag hade nog föredragit kyla och snö för då känns det mer vinter ju. Det vi har här är bara deprimerande.

4 Vaniljis:

skriven

Minus 10 är väl ok men där går gränsen! Också kollat på Lucia fast på TV:n. Ha en underbar luciadag!!

5 evans:

skriven

Här är det rena sommarvärmen jämfört med igår - bara -18 idag... Nej, nu skulle jag faktiskt inte ha något emot om vintern försvann. Bilar som krånglar, kalla hus...

6 Sus i dus:

skriven

Oj vad kallt du hade i går! Jag kollade i och för sig inte hur mycket vi hade i går kväll men jag tror inte det var så kallt, i dag är det -11. Det är inte så kallt ute nu, man får klä sig rätt bara!

Ha en fin lucia!/Kram Sus

7 Nina på Johangården säger:

skriven

Jösses vad kallt du hade. Hos mig blir det inga pepparkakor och inga lussebullar, min mage vill inte ha dem just nu så jag spar ätandet till julen.

8 Think Twice:

skriven

Opps...så kallt det var hos dig!
Jag gillar iofs alla årstider med, fast kanske inte just den vintern vi har i skåne där det ofta ligger runt nollan och bara är rått o kallt.
Ha en trevlig Lucia!

9 Eva:

skriven

Hoppas du får en fin Lucia du med! :o))
/Eva

10 Carina:

skriven

Här är en till vinterälskare så det är bara
att konstatera, jag bor på fel plats jag!!
Kram Carina

11 Anna´h:

skriven

Ha en mysig kväll !!
Gillar verkligen din blogg , den e´som en gott & blandat påse !!
hälsningar från iskalla Lisschöping

12 Mia:

skriven

Det är väl härligt med 4 årstider?? *L*

13 marie:

skriven

Vad gott det serut med papperkakor och lussebullar!
ha du ätit det idag?
Det har jag och det var så gott!

Kommentera här: