Torsdag

I går natt kom det snö, nu är det plusgrader och så kraftig blåst så det kommer att vara isgata snart igen.
Idag är det arbetsdag för mig igen, dom lediga dagarna rusar snabbt förbi. Idag ska jag jobba med schemaarbete hela dagen, håll tummarna för att vi löser det jätte-pusslet så jag är hemma före midnatt ;)
Jag önskar er alla en bra dag! Vad står på ert schema idag?






1 Gabbi:

skriven

Ha en bra dag på jobbet! Själv så har jag blivit sjuk!! Fy..kliar i halsen, näsan e täppt, skallen bankar..*suck*

2 A:

skriven

Ha en bra dag på jobb =) Men usch och fy för att göra schema..... Hoppas det går snabbt=) Kram

3 Pialotta:

skriven

Schemat hos mig finns inte:-)
Blir säkert en promenad ute där i skogen o våtmarken runt om.. har inte blivit något av den varan i jul..
ha de fint o go fortsättning:-)
Tjing

4 britten:

skriven

I morgon åker vi mot snö, i dag ska vi köpa skooter skor ...

ha det gott

5 britten:

skriven

I morgon åker vi mot snö, i dag ska vi köpa skooter skor ...

ha det gott

6 Prinsipesan:

skriven

Håll utkik efter den nya kategori som snart lanseras. P R I N S I P E S A N -10.
Jag kommer att visa min och den hockeyspelande sjukgymnastens väg till en tio kilo lättare Prinsipesa. Följ med och se om vi kan göra det bättre än alla de miljoner bantningskurer som finns. Det kommer att bli en hel del videobloggning med en hel del komik, Välkommen!

7 Honey, I stole your jumper:

skriven

städa lite kanske... hoppas du har en bra dag! :)

8 Vaniljis:

skriven

Vila, återhämta mig... ;)

9 Borthy:

skriven

Inte mycket under dagen men i natt blir det jobba! kram

10 Tobias:

skriven

Usch hemskt väder idag :O

11 SARA:

skriven

Idag har jag varit i Varberg och ikväll ska jag ha julafton nummer 2 :)

12 Helena:

skriven

Shoppat på rea. Vad jobbar du med?

13 Anonym:

skriven

Tjena , alla drömmar vi om något här i livet , vad är din dröm ? i min blogg står en av mina drömmar men svara gärna i min blogg om din dröm för jag vill gärna veta
:)

14 Elin:

skriven

Vad roligt... gör det om du känner att du behöver det :)

15 Tobias:

skriven

svar: yes ser fan underbart ut :D

16 Mia:

skriven

Här håller vi på att blåsa bort, tror jag!! Höststormen kom sent i år... :-)

17 kicki:

skriven

Vår snö den försvann på julfton, innan dess hade vi kallt och vitt, typiskt,,nu vill vi inte ha mer heller...
Ja vi har det jätte mysigt när vi träffas och det försöker vi göra ofta..min systers ena pojk och min ena dotter de bor grannar så de gör mycket tillsammans...vi är väldigt tajta...och trivs mycket bra ihop...
ha en fortsatt bra kväll. kram från kicki

18 Carina:

skriven

Usch vi har ju suttit i bilen en hel
massa timmar idag!
Nu myser vi i soffan och bara tar det lugnt!
Kram Carina

19 Augustcelebrity:

skriven

Very informative. Great site. Really professional.

Kommentera här: