Tisdag

Plusgrader ute helt plötsligt! Jag har arbetsdag idag och kommer att vara på patientresa hela dagen. Kommer att bli en dag av mycket sittande, i bilen och vid matbord. Jag brukar vara jättetrött efter dom här rese-dagarna...
Vad har ni för er idag?
Ha en riktigt bra tisdag =)




1 A:

skriven

God morgon.
Ha en fin dag:)

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Jobb och lite mer jobb...

3 Carina:

skriven

Ska gå fram till centrum för att köpa en julklapp
till som Stefan kommit på att han ville ha!
Herre gud hur länge får man hålla på att önska
egentligen :-)
Kram Carina

4 evans:

skriven

Idag har jag en kort dag på jobbet. Kl 13.15 styr jag bilen hemåt, hämtar Isac, åker hem och tvättar kläder. Ha en bra dag!

5 Think Twice:

skriven

Skall till ett äldreboende och klippa både idag och imorgon och det brukar kännas i kroppen efteråt, då arbetsställningen inte blir det bästa!

6 Lotta:

skriven

Sista dagen i skolan, sitter på mdatalektionen nu. Genomgång av något jag redan kan så jag glider runt lite! Klockan två ska nästan hela klassen äta julmat sen är det JULLOV!!

7 Lotta:

skriven

Sista dagen i skolan innan jul. Har datalektion och passar på att glida runt lite. Snart ska vi äta julmat sen är det JULLOV!!

8 Lotta:

skriven

Behöver nog lyssna lite mer!! Först kom ingen kommentar med så jag skrev ny. Nu är helt plötsligt båda med!!
F´låt magistern, jag ska följa med bättre på lektionerna.......

9 Jen:

skriven

Textar i dag.
Vi har minus och frost :)
Ha en skön kväll.

10 Åsa.S:

skriven

Jag har jobbat, där har det julpyntats och grejjats.
Ha en fin kväll!

Kommentera här: