Tävling

Nu är det dags för en tävling igen, om du vill vara med så klickar du bara här.
Den här gången är det parfym som är priset och det skulle passa mig helt perfekt...jag tror att min enda parfymflaska känner sig lite ensam där på hyllan i badrumsskåpet...
image722

1 Pialotta:

skriven

Nepp.. parfymer är inget för mig.. ska vara en svag, frisk doft då.. får en massa småflaskor i reklamsyfte av en kusin som jobbar inom branchen oxså.. Sanningen att säga så får jag en brinnande huvudvärk av för starkt doftande arom..
Ha de fint med ditt.. vi hörs innan klockan slår 24.00 i morgon:-)
Kram

2 Sus i dus:

skriven

Ja det var verkligen gott, jag gjorde i ordning två st smakportioner åt mig och älsklingen nu och det var grymt gott! Kan varmt rekomendera, inget svårt heller!
/Sus

3 Solin:

skriven

kul med tävlingar :).
ha det bra & godnatt!

4 Kjetilhilde:

skriven

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

Kommentera här: