Söndagkväll

A är hemma igen och vi slappar i varsitt soffhörn just nu =) Vår söndagskväll kommer att avslutas med ett avsnitt av Cold Case och sen är det väl bara att lägga sig och vänta på John Blund.


image589
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Låter som min kväll!

2 Sus i dus svarar Rana:

skriven

Ja det är samma här!
/sus

3 Dilan´s:

skriven

va fiin blogg du har 0)

4 Marie:

skriven

Nu är det dags för MIG att vaänta på John blund!
Sov sååå gott!

5 Anonym:

skriven

Råsnygg design!

6 Amanda:

skriven

Hej
jag har någonting på min blogg jag tycker du ska läsa, och snälla svara på frågorna där nere.
Det kan hjälpa dig själv en dag!
Rubrik: "vår saknade Riccardo"

7 Rebecka:

skriven

Kolla in min blogg! (Y)

8 evelina:

skriven

älskar cold case! hoppas helgen varit bra!

9 Charming man:

skriven

Godnatt, sov gott!

10 Mia:

skriven

Den där John Blund kommer alltid hit först, märklig man...igår kom han redan före Cold Case! *L*
Ha en fin måndag, Ejmis!!

11 Vaniljis:

skriven

Missade det igår. Somnade i soffan och vaknade där runt tre...så det kan gå. Ha en fin måndag gumman. Kramar till dig.

12 Lordocean:

skriven

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

13 Albertemmy:

skriven

Keep up these useful pieces.

Kommentera här: