Promenadkompis

Idag tog jag med min gamla häst-gubbe när jag gick min promenad. Eftersom han hade korsförlamning för några dagar sedan så måste vi ta det lite lugnt ett tag och då passar en promenad med matte bra. Visst är han fin? =)image651

image652

Den nedre bilden gillar jag för att han ser så fundersam ut när han tittar bortåt vägen.
Nu kan ni se lite av hur jag har det på "min gata" också.
1 Jen:

skriven

Vilka vackra bilder. Super söt häst-gubbe du har :)

2 Lotta:

skriven

Han är nog sugen på att kunna dra iväg så snön sprutar om hovarna! Hoppas att han kryar på sig!!

3 A:

skriven

Åh, vad vackert ni har det:) Sov gott

4 Helena:

skriven

Men vad härligt. Snö och en vacker häst.
Jag vill också ha snö!!!

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Håller med, den nedersta var väldigt vacker!

6 Nina på Johangården säger:

skriven

Vilken mysig promenadkompis du har.

7 Maria:

skriven

Vackra dagar nu men vi har det lite väl kallt. 16 minua just nu.Brrrrrrr.
Tjusig han är din häst.
Ha en bra vecka nu.

8 Gabbi:

skriven

Jättefin!! Jag e ingen fan av hästar, nope, jag e faktiskt lite rädd, men jag tycker om dom på avstånd - STORT avstånd!!
Ha en toppenskön måndag!

9 Mia:

skriven

Men vilken snygging!!

10 Erika:

skriven

Samma tanke for genom mitt huvud när jag såg bilden. Det ser ut som han väntade på något, eller tror att någon ska komma på vägen. Båda bilderna är jättefina . Vackra vintermotiv, och hästen är så fin.

Erika

11 Mija:

skriven

Åh. Du veeeeeeeeet hur det känns i hjärtat på mig när jag ser en häst... *SAKNA SOM FAN* Min sista pålle hade också en sån där vacker stjärna i pannan.... (Vet du, jag drömde igår natt att jag höll på å skulle KÖPA en häst, ett varmblod.. skrattar.. 6 tusen skulle de ha för honom och han var så underbar att jag blev ledsen när jag väcktes ur drömmen... :)

12 Inger Maryissa:

skriven

Vad fin hästen är !
Och oj, vad mycket snö ni fått.
Det är annat än här i Stockholm, där jag inte sett till en endaste snöflinga på länge.
Ha det så gott
Kram

Kommentera här: