Ögongodis

image626

Jag behövde lite vackert att spara på näthinnan inför dagens arbete...
Ha en bra dag!
1 Nettan:

skriven

Wow...hm...frågan är vad man skulle välja..lejonungen eller killen..
eller får man båda? *ler*

Men att gosa med en lejonunge smäller nog högre, den chansen har man mer sällan om jag säger så.

Snygg sida du har!

2 Marie:

skriven

Oj, det där fick ju verkligen veckan att börja bra. Morr...

3 F:

skriven

var inte gubben hemma då?

4 evans:

skriven

Åh, nu känns måndagen genast bättre :)

5 Carina:

skriven

Olala sicken "persilja" :-)

6 Sus i dus:

skriven

Owow! Det var verkligen något att dregla över, hehehe... /Sus

7 My:

skriven

tack för den! Du är utmanad!!

8 Åsa.S:

skriven

Haha, jag bara tänkte på hur det skulle gå om kissen blir arg och börjar klösas? ;)

9 Carina:

skriven

Grrrrr ;)

10 Nina på Johangården säger:

skriven

Precis lagom att titta på en trist måndag då det regnar.

11 Camilliondollar Baby:

skriven

Det är ju min karl på bilden! ;)

12 Mija:

skriven

Hey, är jag blind eller?? Jag har letat efter dina gissningar på Bonde söker fru men jag hittar dem inte?? Vart?

Kommentera här: