Ögongodis

Ett alternativ till den vanliga julskinkan kanske.... ;)


image680
1 Maria:

skriven

Oj jag tar genast en sån....

2 Mia:

skriven

Hmm, lagom salta och möra så dom smälter i munnen, kanske?? ;-)

3 paulina.:

skriven

GOD JUL ÖNSKAR COLABURK!

4 Anna´h:

skriven

Mumma ....
Jag länkar dej på min sida om det e´ok ?
Tycker att fler människor ska få chansen att läsa din underbara blogg !!
Ha en skön lördag

5 Carina:

skriven

Tröttnar på julskinka fortare än att titta på dessa skinkor ;)

6 Kristina:

skriven

mm ;)

7 Helena:

skriven

ett skäl att bli vegetarian och skippa den "vanliga"

8 Emma:

skriven

Haha, ja tack jag tar gärna en sån ;P

9 britten:

skriven

Du har ett julkort hos mig...

10 My:

skriven

Sådana skinkor vill jag hellre bita i ;)

11 Lotta:

skriven

Har hört att man måste provklämma på skinkan, för säkerhetskull....... :-p

12 Sanna:

skriven

Haha, oh la la!

13 Ulla:

skriven

Fasta och fina!

14 Anonym:

skriven

WoooW ;) ehm, härlig bild ;)

GOD JUUUUL :)

15 Maria:

skriven

Hoppas det går bra att jag tjyvar denna bild av dig & sätter på min blogg. Så härlig bild.

16 Helena:

skriven

Mycket hälsosammare :0)

17 N a d i a.:

skriven

Oh, i like it! ;D

18 Åsa.S:

skriven

Jag tar en bit... eller två.

19 Sus i dus:

skriven

Dessa kan man ju inte tacka nej till! Hehehehe... /Sus

20 Vaniljis:

skriven

Ja, tack!! Skicka en sådan pronto!!

21 lopning:

skriven

fina!

Kommentera här: