Morgontrött

Jag hade kunnat gen en miljon för att få stanna kvar i sängen i morse när klockan ringde...men nu är jag färdig med morgonens måsten och kan göra vad jag vill...men jag var VÄLDIGT trött i morse...



1 A:

skriven

God morgon min vän.... Hoppas du snart piggnar till. Själv vaknade jag 7 och kunde inte somna om=) Ha en fin dag. Kram

2 Ulla:

skriven

Jag sov riktigt länge idag, 6.55 så jag känner mig utvilad. Jag har en tendens att vakna 05.00-05.30 och det ÄR tidigt.

3 carina:

skriven

Nästan lika söt som vår Elma ;)
klockan ringde 7.00 hos mig i morse men kännde mig utvilad och helt okey för en dag på jobbet.
Där det är mjukstart med 4 personal på 5 pensionärer
Riktigt mysigt i dag ;)

4 Sus i dus:

skriven

Här har vi haft mysfrukost och alla samlade till bords... Har tom hunnit med att städa lite och fixat med tvätten.
Ha en fortsatt trevlig dag!
/Sus

Kommentera här: