Modeblogg

Nej ABSOLUT INTE, men visst hittar man fina grejer ibland...idag har jag varit inne på Asos och kikat runt lite...

image655
image656


Om jag börjar träna nu så kanske jag kan gå i några av dessa skor en timme på nyårsafton...

image657image658
image659
1 Mia:

skriven

Men du kan ju sitta och äta middag med dom!!! Gå kan du göra med några andra... ;-)

2 Sus i dus:

skriven

Håller med ovanstående! Hehehehhe...
Annars är det till att träna, det finns också sådana kuddar att ha under hälen så man inte ska få så ont... Kanske nåt? /Sus

3 Borthy:

skriven

Jag tror inte jag skulle komma i några av dessa plagg ens genom att sitta still och äta middag i dem. Var klänningen töjbar sede ni? Möjligen skorna... Snygga var de i varje fall! :-D Kram från Borthy

4 Inger Maryissa:

skriven

Oj, vilka skor.
Snygga, men säkert svåra att gå i...ialla fall för mig ;-)
Ha det så gott
Kram

Kommentera här: