Mera mat och mera prat

Tro det eller ej, men i kväll är det dags för julbord med våra grannar K & E.   =)
Jag längtar redan! Har det där  "dagen-efter-kvällen-före-suget" i magen nu, den fullkomligt skriker efter fett och socker..
I kväll ska vi testa ett ställe som är nytt för oss så det blir extra spännande, vi ska till Svartviks Herrgård.



1 evans:

skriven

Åh, vad gott med julbord! Vi hinner inte med något före jul :/ Nu längtar jag efter julmat!

2 Maria:

skriven

Härligt att få gå på julbord när man är dagen efter hungrig. Själv blir det rester sedan i går, ryggbiff & hasselbackare. Inte så dumt det heller.
Hoppas det smakar bra!

3 Eva:

skriven

Oj, det blir säkert jättesmaskigt :-)

4 My:

skriven

Låter som du hade en riktig höjdarkväll du med igår! Och så fest idag med....trevligt! Ha en bra kväll..

5 Think Twice:

skriven

Wow...vilket ställe...blir du inte mätt där bland alla dom godsakerna blir du det aldrig;)
Smaklig spis!

6 Sus i dus:

skriven

Ja jag som verkligen vill gå på julbord, jag är avis på dig!
Kramiz Sus

7 Helena:

skriven

Men vad ni roar er hela tiden :)

8 Anna´h:

skriven

Ååååå vad mysigt / smarrigt med julbord !!
Hoppas ni får en underbar kväll i goda vänners lag !
Ha´t gött

9 Annelie:

skriven

Ser underbart gott ut. Hoppas du får trevligt.

10 Mia:

skriven

Jag tror jag hoppar över den där bilden... ;-)
Ska jobba julbord måndag och tisdag kväll, men sen är det färdigt! Tackom och lovom...

11 Helena:

skriven

Så mycket mat, man blir mätt av att titta på det :0)
Ha en skön kväll.

Kommentera här: