Lördagsplaner



Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen, vi ska till våra vänner M & S och äta i kväll. Maten ska vi laga tillsammans, en laxrättt som är ny för mig. Berättar mer i morgon. Jag har sån tur så A ska iväg med bilen tidigt i morgon bitti så jag har chaufför i kväll =)
Det blir vin till maten alltså! Ha en trevlig lördagkväll!




 
1 My:

skriven

Låter som en mycket trevlig lördagkväll! Kram

2 Stina:

skriven

Åh lax är alltid gott :) Ha en trevlig lördag!

3 Junitjej:

skriven

Ha en trevlig kväll!!!
Idag är det första dagen efter ett år jag inte har använt min stegräknare. Det kändes ovant att inte ta på sig den imorse. Jag var på väg, men hejdade mig själv. Någon gång längre fram kommer jag börja använda den igen, men just nu blir det en stegräknepaus.

4 elin:

skriven

åh ja e sååå hungrig men kan absolut inte bestämma mig vad faaan jag ska äta.. eller få tillagat hihihi..... martin sak laga ikväll.

5 Linda:

skriven

Tack det samma...hoppas du får riktigt härlig kväll!

6 Carina:

skriven

Hoppas ni myste riktigt i kväll.
Själv är jag nyss hemkommen från dagens julbord, magen känns kantig och dann :/
Jämnställdhet rådde med bilkörningen, gubben körde dit och jag hem...konstigt vad jämnställda de ska vara ibland
;)

7 BABBELDROTTNING:

skriven

hoppas du får en mysig kväll! :)

8 Helen:

skriven

Hejsan vännen o hoppas allt är bra med dig :)
Det har varit en jobbig tid men just nu känns det lite bättre.
Trevlgt att umgås med vänner o gott med lax o vin.
Ha de gott.

9 Vaniljis:

skriven

Hoppas ni hade trevligt igår! Ha en trevlig söndag! Kram

Kommentera här: