Lördagskvällen

image649

Igår var vi bjudna på show och middag av våra vänner M & S och vi hade verkligen en kanonkväll =)
Jag tror inte jag skrattat så mycket på jag vet inte när...
Det blev rätt sent igår men har man djur så är det bara att kliva upp även fast kroppen vill ligga kvar under täcket.
Mådde lite "sådär" i morse men nu är jag mest bara trött.
Det var så kul igår så det här kan jag leva på i flera veckor!
Nu ska jag gå min favorit-runda och sen ska jag nog vila lite...

image650
1 Mia:

skriven

Jaaa, det kostar att ligga på topp! ;-)

2 A:

skriven

Hoppas du blir piggare senare idag:)

3 Sus i dus:

skriven

Ja det kan ju vara värt att må lite skit efter en sådan underbar kväll! Det kan du säkert leva länge på! Det blir en mysdag i soffan nu då?
Kram Sus i dus

4 Carina:

skriven

Härligt att få skaka av sig lite bekymmer en sån där kväll.
Ha en bra tredje advent

5 Helena:

skriven

Ja du har man haft det trevligt så kan man leva med en viss trötthet! Ha en trevlig söndag

6 Anna´h:

skriven

Då e´vi två som mår tjyvens idag då !!
Ha en bra vecka

7 Carina:

skriven

Ja visst är det så,
en rolig fest kan man leva läänge på :-)

8 Nina på Johangården säger:

skriven

Ååååh, vilken härlig julkatt!

Kommentera här: