Kärlek

I går jobbade jag hela dagen och idag jobbar A. När jag kom hem i går står en gryta och puttrar på spisen, " jag har gjort en köttgryta till dig som du kan äta i morgon" säger min älskade A när jag lyfter på locket för att se vad det är.
Det är kärlek det  =)

image716

Gissa om den är god??!!
1 Carina:

skriven

Det skulle inte vara tokigt att komma hem till.
Skulle min gubbe sagt så skulle jag inte tro på honom utan dragit slut sattsen att möjligen hans matkunniga mor hade varit hit med grytan.
Att man inte checkade av sådana meriter innan man fångades på kroken ;)
Men som sagt..... kärlek är blind ;)

2 My:

skriven

Visst är det kärlek! Uppskattas så mycket!

3 Maria:

skriven

Va härligt att komma hem & maten står där.
Jag & Kruse önskar dig Gott nytt år.
Kram

Kommentera här: