Kanske, kanske, kanske...

image613
Nu lever hoppet om en vil jul igen =)
Det snöar här idag men eftersom det är blötsnö törs jag inte "ropa hej" ännu.....

 
1 Carina:

skriven

Här rengnar det och det går att räkna snöfläckarna ute :(
100 år !!
Å jag kan inte vara med och fira efersom jag ger upp lite tidigare :/
I går var det en på 90 år och en som är 98 år på Dagverksamheten som bakade pepparkakor, det kallar jag livskvalite ;)

2 A:

skriven

God morgon....Var glad för snön vilket som...Här bara regnar det:/

3 Vaniljis:

skriven

Ingen snö här. Kan komma lite till jul sen kan det få vara! ;) Fast det blir ljusare med snö.

4 Christel:

skriven

Här, mitt i Skåne, är det 8 varmgrader. Suck. Men jag hoppas för din skull att du får en vit jul. Jag tror jag åker till fjällen nästa jul :o/

Kommentera här: