Kaffe på maten

Jobbade på lunchen vilket innebar att jag kunde åka hem tidigare idag. Vi har precis käkat middag och nu ska vi ta in hästarna. Sen blir det en tur till våra grannar K & E för lite kaffe på maten.


1 A:

skriven

Hej i stugan.... Om du har lust så har jag utmanat dig:)

2 Carina:

skriven

Aj,aj ingen luch men mycket kaffe :/
Hur var det med din stackars mage ?

3 Carina:

skriven

Här smaskas det på hemlagat godis
och en kopp kaffe :-)

4 Carina:

skriven

Nämen tycker du att jag har ordning!?!?!
Du ser ju bara små hörnor här och där :-)
Alltför stökigt har jag väl inte men inte
är det perfekt inte, inte på långa vägar :-)

5 Helena:

skriven

Nu blev jag kaffesugen.

6 Sus i dus:

skriven

Ja det är väl för härligt med kaffe hos grannarna!/Sus

7 marie:

skriven

Du har fullt upp!
Sov så gott!
Kram

8 Pialotta/Kaffebönan:

skriven

Låter bra.. vi tar en kopp ihop:-)

Kommentera här: