Julklappar



I kväll ska julklapparna gås igenom och slås in. Det är den här dagen jag brukar komma på att det saknas något...
1 Zack:

skriven

Måste säga att det är svårt att bestämma, är ju sååååå "sexig" i alla tyckte min dotter ;)

Rackar unge garvar fortfarande :)

Ha en trevlig kväll tösen.

Tc.

2 Linda:

skriven

jag måste också börja slå in.. har klappar utspridda lite över allt!
haha... undra om jag hittar alla!

3 Helena:

skriven

Då får du ut och trängas imorgon då.
Mina ligger inslagna under granen :0)

4 Eva:

skriven

Det är ju bra att koma på det idag då... så hinner du fixa.. :o))
Jag ska slå in mina sista som vi var iväg och handlade idag. :o)
/Eva

5 evans:

skriven

Men du har i alla fall köpt dem. Det har inte jag... I morgon så!

//evans, ute i sista stund

6 A:

skriven

Hej. Saknades det någon eller? Hoppas inte. Svar: Nej det går inte att elda i spisen.... Tror inte den är sotad på jättelänge=). Fast den är helt öppen utan kasett så jag hade nog inte eldat i den ändå. I huset hade vi kasett i spisen men jag gillade inte att elda för jag var rädd att det skulle börja brinna i skorstenen:/....Ha det bra.

Kommentera här: