Jag är ute när gubben min...

...är inne, och jag är inne när gubben min går ut....
Så är det hos oss ibland...när jag kom hem idag så hann vi bara äta middag tillsammans och sen var det dags för A att se nyheterna, duscha och åka på jobbet. Vissa dagar går utan att vi direkt nöter ut varandra, men det finns fördelar med det också. Att vara ensam ibland är skönt tycker jag , men visst hade det varit trevligt att ha lite sällskap ikväll också, nu får jag förlita mig på er i blogg-världen istället =)

Hallå, hallå! Är det någon där???


image663
1 A:

skriven

Hej...Jag är här:) Tycker det hade varit rätt skönt att vara helt ensam någon kväll....Men det händer nog aldrig. Fast jag har ju mina ensamma dagar:)

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Jag är här, trött... men jag är här!

3 Carina:

skriven

Vi har ungefär lika hemma hos oss, gubben jobbar kvällar varannan vecka...men så håller vi kanske
ihop dubbelt så länge också ;)

4 Helena:

skriven

Mina "pojkar" sitterparkerade i soffan. Ser på fotboll. Det är lagom kul...

5 Askmelissa:

skriven

good job please keep on the good work

Kommentera här: