Idol

Var det rätt tjej som vann igår? Jag tycker absolut det, tyvärr har jag inte hört en enda låt som jag tycker Amanda sjunger bra...jag tycker faktiskt att hon sjunger falskt!? Men det gör hon säkert inte för det kan väl inte vara möjligt att en falsksjungande tjej tar sig till finalen, eller...?
Ingen trodde väl att Daniel, som var "ALLAS" favorit, INTE skulle ta sig till final, han var  ju självskriven. Det är konstiga turer i Idol...
Marie är ju en fantastiskt duktig sångerska men jag har svårt att se att hon kommer att bli en Idol. Min gissning är att vi återigen kommer att få se vinnaren försvinna och att någon som åkte ur tävlingen tidigare, t ex Daniel, kommer att bli den riktiga vinnaren och Idolen... Vad tror du??


image615


image616
1 Zack:

skriven

Aså, jag slutade rösta på Daniel för den bandet kring armen skull. Associera för mycket på nazister.
Marie var underbar.

Ha en fin fin dag Tc.

2 Eva:

skriven

Ofta har det ju blivit så att just den som vinner Idol bara försvinner.. Jag hoppas vi får se mycket av Marie ialla fall. :o)
Jag svarade dej under mitt inlägg men kan säga det här också, Ja du kan låna godmorgonbild... du kan väl säga till när du lägger någon av dom här så får jag se. :o)
Ha en fin dag! :o))
/Eva

3 A:

skriven

Jag tror att Marie har chans att bli folkkär typ Lill-Babs....Daniel och Amanda tror jag mer på som stjärnor...eller något:) Ja, Amanda sjunger en hel del falskt men shit vad hon berör och hon ÄR stjärna ju....Hon har redan ALLT.... Hur många sångare som helst sjunger inte helt ok men är stjärnor ändå därför att de har det i sig...det där speciella.

4 A:

skriven

Jag tror att Marie har chans att bli folkkär typ Lill-Babs....Daniel och Amanda tror jag mer på som stjärnor...eller något:) Ja, Amanda sjunger en hel del falskt men shit vad hon berör och hon ÄR stjärna ju....Hon har redan ALLT.... Hur många sångare som helst sjunger inte helt ok men är stjärnor ändå därför att de har det i sig...det där speciella.

5 A:

skriven

OJSAN:)

6 Anna´h:

skriven

Rätt tjej vann !!
Marie Picasso kommer att bli en ny " lill - Babs "
med Allsång På Skansen & slå stort i balladernas
" värld " . Har jobbat några gånger med Marie inom krogbranschen & tycker att hon e´en mycket jordnära tjej !! Men Amanda & Daniel e´nog dom som kommer få störst karriär . Ha en mysig helg

7 Åsa:

skriven

Jag ville att Daniel skulle vinna men utav dessa tjejer så absolut vann rätt tjej! Amanda kan ju inte sätta många toner rätt!!! Hon sjunger falskt o fel ..sen må hon vara hur cool som helst!!

8 My:

skriven

Jag tror att Amanda kommer göra större karriär, och att hon tjänar på att inte vinna. Den "powerballaden" var trist, och passar faktiskt Marie och hennes stil och röst bättre! Jag tror tyvärr Marie kommer "glömmas bort" efter den här skivan...men hoppas inte. Hon är verkligen duktig!!

9 kicki:

skriven

Jag tycker också Marie är bra och vinnarlåten sjöng hon ju helt otroligt, men Amanda var en vinnare, hon hade så mycket mer, hon berörde mig varje gång till tårar, kan inte säga varför med det var hennes chennärvaro tror jag..Marie kommer slå i något dansband tror jag och Daniel samt Amanda kommer nog fram som idoler...ja de var värdiga vinnare båda två..helt rätt kvinnor i finalen..
Ha en fortsatt bra helg. kramen från kicki

10 Carina:

skriven

Håller med Kicki ovan.
Marie sjöng vinnarlåten bäst men Amanda har DET.

11 Mia:

skriven

Jag hoppas, hoppas att det kommer att gå bra för Daniel!

12 Marie:

skriven

När det nu var som det var tycker jag absolut att det var rätt vinnare!! Håller för övrigt med dig vad gäller Daniel - han var min stora favorit!!! Men som vi vet sedan tidigare så är det
ju inte IDOL-ettan som har slagit, vi får väl se hur det blir i år....

13 Nettan:

skriven

Jag hade velat se Daniel & Amanda i finalen.

Och jag hoppades att Amanda skulle vinna och
jag röstade faktiskt flera gånger.
MEN det går ju oftast bättre för 2an!

Amanda har en otrolig utstrålning och en speciell röst som passar bra till den musik hon gör/har sjungit i Idol. Marie låter mer som typ Mariah Carey
(och såna tröttnar man på, tycker jag).

14 Nettan:

skriven

Jag hade velat se Daniel & Amanda i finalen.

Och jag hoppades att Amanda skulle vinna och
jag röstade faktiskt flera gånger.
MEN det går ju oftast bättre för 2an!

Amanda har en otrolig utstrålning och en speciell röst som passar bra till den musik hon gör/har sjungit i Idol. Marie låter mer som typ Mariah Carey
(och såna tröttnar man på, tycker jag).

15 Www Amor:

skriven

I see first time your site guys. I like you :)

Kommentera här: