Huvudvärk




Jag vaknade med huvudvärk i morse igen...inte den värsta sorten och den är redan på väg att mattas av, men jag ska ändå ta och krypa tillbaka i sängen igen nu när alla djuren är nöjda och belåtna...

image725


1 Ulla:

skriven

Bra att den är på väg bort. Jag vaknade oxå av huvudvärk. Jag hade drömt att jag var jättearg, så jag tror att jag gnisslade tänder xtra mycket.

2 Helen:

skriven

Men stackare, hoppas det blir bättre fram åt dagen. Ha det riktigt trevligt i kväll så hörs vi 2008 :)
Massa nyårskramar, Gott Nytt År.

3 Vaniljis:

skriven

Hoppas det går över. GOTT NYTT ÅR och ha en trevlig kväll! Puss o kram till dig!

4 Lotta:

skriven

Så trist en dag som denna. Hoppas att det går över snart. GOTT NYTT ÅR!

5 Carina:

skriven

Nää men fyyy, på självaste nyårsaftonen :-(
Krya nu på dig inför firandet!
Kramkram Carina

6 A:

skriven

Hoppas du mår bättre nu och ett riktigt gott nytt år till dig=) Kram

7 Mimi:

skriven

Hoppas det går över!
Gott nytt år!!!

Kram

8 Elin:

skriven

En önskan om ett fint nytt år...

9 evans:

skriven

Hoppas att den går över illa kvickt! Gott nytt år!

10 Mia:

skriven

Gott nytt år!

11 Vidarjuni:

skriven

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

Kommentera här: