Hemma hos

Har ju lovat visa lite mer bilder hemifrån oss och idag är det dags för vårt  vardagsrum, som ni märker så gillar jag gamla möbler...










1 Kristina:

skriven

Så mysigt!

2 My:

skriven

Kul att se hur du bor, fint!!
Kram

3 Carina:

skriven

Matgruppen, kommoden med fat och bringare skulle jag gärna äga ;)

4 britten:

skriven

vad fina möbler ! gillar också gamla möbler gärna i kombination men lite nytt..vad gulligt med köttgrytan...

gott slut till dig

5 Åsa.S:

skriven

kanonsnygt! Jag gillar också gamla möbler.
grymt avis på din bokhyllevägg (?) är jag.
Ha det fint!

6 Helena:

skriven

Så vackra gamla möbler. Jag har också ett gammalt pottskåp i mitt sovrum, med ett gammalt handfat på som du :0)
Ha det bra.

7 Vaniljis:

skriven

Vad fint du har det. Älskar böcker och du verkar ha en del..gillar dina möbler. Kram

8 Christel:

skriven

Ser fint ut, själv har jag gett bort alla böcker men sparat all faktalitteratur. Är tyvärr väldigt glad i att slänga... Kommer att fixa foton på både hem och hästar, lovar!!

9 Sus i dus:

skriven

Roligt att se hur alla bloggare bor, kul med gamla möbler! Gillar det, snyggt!
Jag blandar gärna nytt och gammalt.
/Sus

10 Carina:

skriven

Här blandas det hej vilt med gammalt och nytt,
tycker att ett hem blir mer personligt men
blandat!
Vet du va, jag älskar att gå i stoooorstövlar och rufsigt hår, när jag är ledig alltså :-)
Kram Carina

11 Georgyvonne:

skriven

Very Good! I love it.

Kommentera här: