Hemligt meddelande




Säg inget till någon men jag "gick" just hela min blogg-runda på arbetstid....
1 N a d i a.:

skriven

Ja, absolut. Det är det som får det att bli roligare och blogga! :)

2 Mija:

skriven

Lovar. Ska inte säga nånting till nån ;)

3 Anna´h:

skriven

Det gör jag med ibland
... Tssss ...

4 Maria:

skriven

Det brukar jag oxå göra när jag jobbar natt...när katten är bort dansar råttorna på bordet!

5 Mia:

skriven

NÄMEN!!!! ;-)

6 Zabina:

skriven

haha gulligt :D good jul, nu är det bara en dag kvar :D

7 Ulla:

skriven

Jag lovar. Är bra på att behålla hemligheter. Ha en bra dan före dopparedan!

8 Mimi:

skriven

Hahahaha du är långt ifrån ensam med det....skulle jag tro hahaha!

9 Inger Maryissa:

skriven

Lovar....jag ska inte säga något.
Jag skulle ha gjort likadant ;-)

10 Arnealbertine:

skriven

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

Kommentera här: