Färdig =)



Nu är paketen inslagna och otroligt nog så saknades inte någonting i år, men ett par saker är så svåra att slå in så det måste jag lösa i morgon.
Vi ska i alla fall ut och handla i morgon, tänkte åka förbi Axfood Grossisten och handla en del och så har jag såklart några andra ärenden också som ska fixas innan jul.
I morgon får A lov att följa med, jag mutar honom med en god lunch ute någonstans =)

1 A:

skriven

Hahaha... Jag tror alltid i en sekund att det är mig du menar då du skriver A.... Jag lovar att visa bild sen, förmodligen i morgon.

2 Sus i dus:

skriven

Åh vad skönt att du är klar med klapparna! Jag har några kvar, blir i morgon! =)Då handlar vi nog julmaten också! God natt!/Sus

3 Maria:

skriven

Täänkte göra allt klart här hemma & sist brukar jag slå in paket & bara njuta. Blir förhoppningsvis på söndag kväll.
Hoppas allt går bra med handlingen.

4 Aaronlone:

skriven

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

Kommentera här: