1 Anonym:

skriven

Har du haft killproblem? Hjälp mig med mina? :p Och läs om andras!

2 Johannaa:

skriven

=/

3 A:

skriven

Jag såg en gång en intervju med denna tjejen. Har för mig att hon trots sina svåra skador var lycklig över att leva och även om hon mådde dåligt av hur hon såg ut så var hon levnadsglad. En beundransvärd tjej. Ha en fin kväll.

4 emelieu:

skriven

Ha en bra kväll

5 Carina:

skriven

:/
Vill man leva nmed dessa skador ?
Var min första tanke...men man är nog livet så kärt att det mesta går oftast.
Borde visas för ungdomar och andra som inte är vuxen nog att tänka på konsekvenserna med att köra onykter.

6 Linnéa:

skriven

Usch, vad hemskt! Alla borde se såna här filmer, det är fruktansvärt att sånt här händer.

7 Gabbi:

skriven

Jag lägger in den på min blogg!!
Ha en fin dag!

Kommentera här: