En rulle tack!

Efter all julmat och allt julgodis så är jag just nu fruktansvärt sugen på en kycklingrulle.
A jobbar 7-21 idag och operation övertalning för att han ska svänga förbi pizzerian och köpa en sån har just startat.
Jag pratade nyss med A och dessvärre hade dom "ätit som galningar" på jobbet hela dagen så han var proppmätt...inga bra odds just nu för att den här operationen ska lyckas men skam den som ger sig.... 
Det är tur att jag vet vilka knappar jag ska trycka på  ;)



1 britten:

skriven

ja jag hart knappt ätit nån julmat alls. ett julbord !
men kycklingrulle...nu blev jag sugen

Ha en fortsatt bra vecka

2 Elin:

skriven

Hej gumman! Hur har julen varit?

3 Prinsipesan:

skriven

tack, det var ju roligt att höra. Än har jag några dagar ledigt kvar. Början igen 2/1, sak försöka vila upp mig riktigt mycket. Hoppas det går brapåjobbet,se till att vila nu :)

4 Prinsipesan:

skriven

tack, det var ju roligt att höra. Än har jag några dagar ledigt kvar. Början igen 2/1, sak försöka vila upp mig riktigt mycket. Hoppas det går brapåjobbet,se till att vila nu :)

5 Helena:

skriven

Hoppas att du fick din kycklingrulle....

Kommentera här: