En fin komplimang =)

Idag har jag fått en så fin komplimang av Anna´h, så här har hon skrivit till mig:


Ha en mysig kväll !!
Gillar verkligen din blogg , den e´som en gott & blandat påse !!
hälsningar från iskalla Lisschöping


Det värmer ett bloggar-hjärta med så snälla kommentarer =)  Tack för det!!!









1 Borthy:

skriven

Det var verkligen en riktigt fin kommentar!
Själv har jag bara fått snälla en lång tid nu men i dag fick jag en elak men jag publicerade den ändå, tänker att det säger mer om den personen än om mig... hoppas jag. Ha en fin kväll. Kram
(Ps. Du frågade om mitt jobb (firman), jag jobbar som intensivvårdssjuksköterska på ett av de större sjukhusen i stan.)

2 Sus i dus:

skriven

Ja oj vad fin kommentar! Det är verkligen något som värmer! Men jag kan bara hålla med henne, jag gillar också din blogg jätte mycket! /Sus

3 marie:

skriven

visst är det mysigt med sådana kommentarer! Ha en bra lucia-kväll! Kram

4 A:

skriven

Vad härligt att få en sådan kommentar:) Ha det fint.

5 Gabbi:

skriven

Jag stämmer in!!
Kram

6 Maria:

skriven

Va kul. man blir alltid så glad då nån kommenterar.
Ha en bra dag!

7 Ulla:

skriven

Vilken fin liknelse. Kan tro att det värmde ditt hjärta. Ha en skön fredag!

8 Mia:

skriven

Ja men, det var ju sant! *L*

9 Aaronronja:

skriven

Your website is extremely interesting

Kommentera här: