Dags igen =(



Plusgrader och hård vind har gjort att det är ishalka igen. Vad är det som händer med vädret? Jag bor för sjutton i Norrland och vi ska ha snö och minusgrader i december!!
1 Sus i dus:

skriven

Ja det är inte kul när vädret är så här! Jag vill ha snö och en vit jul! Vi hade ju det varmare här i norrland än i södra sverige! Hehehhe, fattar inget!

Hoppas att du kryar på dig!
/Sus

2 Carina:

skriven

Farlig väg det där, men så vackert det var när det blänker om den ser ut som en gyllneväg...vart går den tro?

3 Åsa.S:

skriven

Här är det plusgrader o blött...
Trist väder vi har

4 qristall:

skriven

Visst är det underligt, saknar oxå snön. Ta det försiktigt nu när det är halt. Ha de gott

5 Zack:

skriven

Ja tack, framför allt snön. Det har blivit konstigt detta med klimatet. Vad vi har sabbat det.

Ha det fint i kväll i alla fall :)

6 kicki:

skriven

Ja det är nog hit kylan kommit, vi har just nu 18 grader kallt, det biter i kinderna när man går ut. De har lovat på väderprognosen lika kallt fram till jul så vi får nog iaf en vit jul...hoppas ni också får det, som sagt du bor i Norrland, där skall det vara vitt och en halv m snö nu...
Kramen på dej från kicki

7 Inger Maryissa:

skriven

Ja, man kan verkligen undra vad som hänt med vädret.
Här har det fortfarande inte kommit någon snö, utan bara frost.
Men man får väl vara glad för det lilla vita som finns ;-)
Får hoppas vädret "bättrar sig" till jul.
Ha det så gott
Kram

8 Linda:

skriven

Ja.. haha.. det var verkligen inte väder för högklackat som jag hade idag... liiiite halt. Men jag klarade mig utan att falla!

9 Mia:

skriven

Hoppsan! Det såg lite farligt ut det där... *L*

10 matilda:

skriven

usch och fy! Väderet kan verkligen förstöra dagen!

11 Maria:

skriven

Jag hatar den här halkan vill precis som dig ha snö & minus grader.

12 TeeDee:

skriven

Man blir faktiskt riktigt avundsjuk. jag vill också ha snö!

Ha en trevlig jul!

13 Recordkogosako:

skriven

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

Kommentera här: