Arbetsdag

Nu börjar det  bli dags för mig att göra mig iordning för att åka till jobbet. Idag är det lite spännande för jag kom på en grej när jag mockade i morse ( man tänker så bra då ;)  ) som jag ska testa med "min" patient idag.
Måste såklart bolla idéen med mina arbetskamrater först men jag tror dom kommer att tycka att jag ska testa.
Vi behöver jobba en del med planering och struktur nu och då ska jag testa min idé kring att tydliggöra vikten av det.

Vad ska ni göra idag?


image710
1 Mia:

skriven

Idag är det inget planerat på den här fronten och det känns riktigt bra! :-)

2 Åsa.S:

skriven

Slöa på dagen, fest i kväll.
Ha det fint!

3 Carina:

skriven

Grått och trist.
Familjen hänger vid TV:n och jag smyger mig upp till denna värld ;)
Mina "snille stunder" kommer ofta när jag sitter på WC av någon konstig anledning, kanske för att då skärmar jag av mig från resterande intryck.

4 Camilla:

skriven

jobbar också idag, men ska gå hem om 20 min. :)

vad jobbar du med?

5 evans:

skriven

Det är bra att mocka hästskit! Dels är det kontemplativt och dels får man starka armmuskler :) Ha en bra dag!

6 S A R A:

skriven

slappa, är helt slut =(

har du några nyårslöften? ha en bra dag =)

7 Eva:

skriven

Jag ska ut och gå i regnet.. som jag gjort varje dag nu. ;o)
Så trist väder här i GBG.
Hoppas dom gillar din idé!! :o))
/Eva

8 Maria:

skriven

Har sovit i dag eftersom jag jobbat i natt. Har bara slöat sedan jag klev upp, blir så när man ska jobba flera nätter i rad.

9 Helena:

skriven

Städa garderober och klädkammare. Vi ska byta ut de gamla på ovanvåningen så de ska rensas först. Hoppas din idé gick bra att genom föra. Ha det.

10 kicki:

skriven

Vi är bortbjudna på middag ikväll, men jag känner mig inte på hugget, har fått tillbaka det onda i halsen, skit alltså, har druckit honungsvatten hela dagen, det får väl bli en wiskey också kanske ikväll och hoppas på att gubben kör...
Ha det bra och kramen från kicki

11 britten:

skriven

i kväll ska jag bara vara med min lilla mamma..
gott slut

12 SARA:

skriven

Jag har jobbat hela dagen :)

13 Camilla:

skriven

sv. idag jobbade jag i receptionen på ett av "mina" två hotell. ibland jobbar jag som personlig assistent. varierar lite. ;)

14 Carina:

skriven

Läsa, har legat inne och tryckt i vagnen hela
långa dagen, regn regn regn, blir tokig på detta snart känner jag!
Åhh vi har snö, LYCKA :-)
Kramkram Carina

15 Mia:

skriven

Har ätit smörgåstårta nu så magen är 1 meter från ryggraden! :-)

16 Linda:

skriven

Ja inte har jag jobbat idag ialla fall.. men tids nog blir det dags för det igen. en vecka ledigt kvar....

17 Borthy:

skriven

Jag ska sova som en stock, jag jobbar ju natt så nu längtar jag groteskt mycket efter sängen! Hoppas du får en bra söndag (det är väl söndag idag?)! Hur gick det med din patient och planen?

Kommentera här: