Zzzzzzz

Min bloggrunda bland favoriterna denna morgon har gjorts till ljuv musik, jag önskar ni kunde höra, för hästsnarkningar är verkligen gulligt!!!  Jag har fönstret öppet och hästhagarna ligger alldeles här utanför och hon snarkar jättehögt!!

    
1 Think Twice:

skriven

Ja hör det enda hit.....låter som ljuv musik i mina öron med!

2 A:

skriven

Hej. Hoppas att allt är bra med dig:) Tack för dina fina kommentarer hos mig. Det värmer. Kram

3 My:

skriven

*Fniss* har nog aldrig hört hästar snarka!

4 Nina på Johangården säger:

skriven

Snarkande häst? Det har jag aldrig hört. Ha det bra!

5 Mia:

skriven

Undrar...är det sant att hästar står när dom sover?? Nu har jag gjort mig dum och vågat fråga...

6 Vaniljis:

skriven

Undrar jag med, och är det vanligt att de ligger ner och sover? Och är det vanligt i så fall inne mer? Frågar man inget får man inget veta. Ge oss lite statistik nu! ;)

7 Carina:

skriven

Jo visst står de och sover och kan vila ett ben i tagen......rätta mig om jag har fel :/
Jag glömmer aldrig när vi lurade en häst att jäspa.
Vi gäspade högt och tydligt framför honom och det stunda inte förän han la av värdlens jäspar typ som på bilden, hur länge som helst fick vi honom att gäspa :))

8 Erika:

skriven

Har inte jag heller hört en häst göra förut men det måste vara rätt gulligt att höra =D

9 Camilliondollar Baby:

skriven

Har aldrig hört en häst snarka!

10 Helen:

skriven

Så gulligt, har inte heller hört en häst snarka förut.

11 Åsa:

skriven

Hahaha..vad gulligt..längtar till landet när jag läser din blogg! Ha en grymt skön kväll där! Kraaam.. Ps/ Killen du undrade om hette Jon, men tyvärr valde han att inte vilja leva kvar med oss för precis ett år o 1 vecka sedan idag, efter diverse händelser i livet. : (
/Ds

12 Lotta:

skriven

Vad härligt det låter :D Det är ju inte precis vad jag har runt knuten.

13 solgudinna:

skriven

Så sött, jag visste inte att hästar snarkade.

14 evans:

skriven

Vad roligt med en häst som snarkar! Jag tror inte att min gjorde det, men å andra sidan var det en bit från fönstret till sommarhagen. Hoppas du haft en bra dag! Jag har slut på semestern...

15 julia:

skriven

villken söt!

16 Cajsa:

skriven

Vad häftigt, har aldrig hört en häst snarka.

Kommentera här: