Vokaltal

Om man numerologiskt bara tar hänsyn till vokalernas* influens i en persons namn kan man få fram personens vokaltal. Det sägs visa vad personen verkligen vill ha ut av livet. Vokaltalet har också med motivation och ambition och kan därmed till viss del avgöra hur väl en person lyckas nå sina uppsatta mål.


Mitt resultat:

Siffran Fyra:
Du som har vokaltal 4 är ofta en riktig arbetsmyra. Om du har ett mål framför dig kan inget stoppa dig i din kamp för att uppnå det. Din förmåga att lägga ned hårt arbete är din främsta styrka och du ser gärna snett på dem som inte har kapacitet att göra en lika stor insats. Din ordningsamma sida gör dig mycket omtyckt hos chefer och får dig att bli betrodd med viktiga och ansvarskrävande uppgifter. Din svaghet är att du inte gärna kommer med egna idéer, du gillar det välbeprövade och söker sällan nya vägar. Därför har du också svårt att se behovet av förändringar och bekämpar sådana tendenser så mycket du kan. Den som söker en trygg och trogen partner skall välja en fyra.

Vill du också testa klicka här.Upgrade your email with 1000's of cool animations

Jag hittade detta hos Matmia.

Upgrade Your Email - Click here!

1 Lotta:

skriven

Jag fick vokaltal 6

2 ejmis:

skriven

Lotta: Kan du inte lägga ut resultatet i din blogg?

3 Åsa:

skriven

Hihihi..collt! Har gjort jag med! Pözz o kram! ; )

4 Cajsa:

skriven

Testade först med förnamn o efternamn, sen med alla namn men inget passade in på mig, alls. =(

5 Helena:

skriven

kul test. med alla mina namn blev jaeg en fyra. Med bara för och efternamn ( är iofs2) blev jag en femma..

6 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag är en 9. I mycket stämmer det bra på mig.

Kommentera här: