Vinterhandskar på



I eftermiddag när vi körde häst var det så kallt så jag var tvungen att ta på mig vinterhandskarna!!
Som tur var så tittade solen fram efter att vi hade kört en stund och då blir det ju så skönt på en gång.
Det var i alla fall en härlig tur och hästarna skötte sig bra !
1 Trolda:

skriven

Jaha, ja....=D Du hade visst redan blivit "utmanad"...=D
Och visst är det kallt på morgonen nu...brrrr
Trolda - kram =D

2 Helen:

skriven

Inte så kul att redan behöva ta fram hanskarna me så är det, nu är det snart höst. Mannen är i Sundsvall på mässa o han sa att det är typ 10 grader. Stämmer det? ha en skön kväll /Kram

3 ejmis:

skriven

Trolda: Idag har vi haft kallt hela dagen.
Helen: 7-10 grader stämmer bra det, brrr!

4 isabella:

skriven

jamen visst! blev lite äcklad nu när jag såg att den sista var möglig. dock hade jag kollat alla innan jag stoppade dom i munnen men sånt där gör en lite små äcklad.

5 ERICA:

skriven

nära på att jag också gör det .. så jääkla kallt ute ;/

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Här har man nästan blåst bort.

7 Think Twice:

skriven

Man har svårt att fatta att det redan börjar bli så kallt...vi har fortfarande hyfsat varmt i Skåne , men av egen erfarenhet, kommer jag ihåg att det var händerna man frös om först sen tårna när man var ute och red och det börja dra sig mot kallare tider ;))
Låter hur som helst väldigt mysigt att vara ute med häst o vagn.

8 Marie:

skriven

Visst ,det var jättekallt imorse, såg inget när jag skulle köra iväg med bilen, utan jag fick låta bilen stå på ett tag med fläkten!
Snart är ruggiga hösten här! Blä!

9 Pia:

skriven

Härligt :)

Kommentera här: