Vilket väder! =)



Idag har det varit helt fantastiskt väder här. Det kändes lite trist när jag vaknade i more att det var arbetsdag men när jag kom på jobbet såg jag att jag bokat en utflykt med en patient  så det var helt perfekt. Att få sitta på em uteservering och äta lunch och titta på folk på arbetstid är inte helt fel. Nu är jag ledig fram till söndag och det känns också väldigt bra...
1 Mimi:

skriven

Aha...kul för dig :-)
Här har det minsann regnat...

2 Mia:

skriven

Visst har det varit underbart?? Och vilket toppenjobb du har, åtminstone en sån dag som idag!

3 Jenny:

skriven

långledigt är alltid trevligt! Vi har också haft toppenväder för en gångs skull

4 Carina:

skriven

Fördelen med att jobba med människor är att man måste få komma ut för att känna sig hel.
Och vi måste då ställa upp det ;)
Suttit ute i vår oas på jobbet ganska mycket idag.

5 Maria:

skriven

Ja det har varit en helt underbar dag & kväll. Mer såna här dagar vill man ha.

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Nice, själv sitter man och trycker inne på kontoret om dagarna.

7 Vaniljis:

skriven

Vi har haft fint hela veckan! Kanon!

8 Markusmona:

skriven

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

Kommentera här: