Vilken fantastisk häst!

Idag kan man läsa i Aftonbladet att kallblodstravaren Järvsöfaks ska vara med i den beridna högvakten vid Stockholms Slott på måndag.
Jag blir alldeles rörd bara jag tänker på vilka fantastiska prestationer den här hästen gjort!
Och kan ni tänka er att det är han som är pappa till fölet vi väntar i vår! Jag hoppas det blir en lika fantastisk individ som "Faksen".

Upgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animationsUpgrade your email with 1000's of cool animations

Upgrade Your Email - Click here!










1 Nina på Johangården säger:

skriven

Då kan jag förstå att det är en spännande tid framöver :D

2 Mia:

skriven

Menar du att den lilla 7 cm-hästen är efter Faxen?? Vad häftigt!! *L*

3 eva:

skriven

Vad spännande att få ett kändisföl! Tack för hjälpen med musiken. Det var lite pysssel men skam den som ger sig.

4 ejmis:

skriven

Nina: Det dröjer ju ett tag men visst är det spännande.
Mia: Visst, 7 cm Järvsöfaks-kopia hoppas jag =)
eva: Det var så lite så..

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Åh, ett kändisföl!

6 Carina:

skriven

Lycka till med den nya faksen

7 Mimi:

skriven

Ja honom minns jag!!! Ståtlig pålle det där... :-)

8 Mikaeltomine:

skriven

Wonderful site. Please continue this great public service.

Kommentera här: