Utmaning

Har fått en utmaning från Åsa.
Den här gången handlar det om att lista sina 5 favoritprylar från IKEA.
Är det något ni redan har eller något ni vill ha?
Litet, stort, billigt, dyrt, praktiskt eller bara ruskigt snyggt?

För mig var det enkelt, jag har redan handlingslistan klar så jag kör den rakt av:



Ett nytt kök vill jag ha, vet inte vilket men jag kollar bl a på IKEA.



Grytserien Senior.



Bambu-rullgardiner till altanen.



Järpen hyllplan. Behöver fler hyllor till mina böcker.



Håll konsoller till hyllplanen.

Ja det var min lista. Det här var kanske mer en lista över nödvändigheter än favoriter men så blev det i alla fall.

Nu utmanar jag den som har tid och lust, ingen nämnd och ingen glömd!



1 Åsa:

skriven

Vad roligt! Ska faktiskt till ikea imorron o köpa just dom hyllorna du nämner! *hatar att gå i affärer* men d ska ju göras av nån här... Natti o kraaam..

2 Borthy:

skriven

Jag har redan gjort en lista idag (natt) så jag får väl ge mig!
Jag lider riktigt ordentligt...jag har inte fått någon IKEA-katalog i år, det är för jäkligt!
Bara för att vi till semestern satte en "Ingen reklam tack" -skylt på brevlådan!

3 Jenny:

skriven

Oj jag som tänkte utmana dig på den här uppgiften...Snacka om man hamnar på efterkälken om man inte bloggar på sen kvällstid *L*

Kommentera här: