Utmaning

Jag har blivit utmanad av Maria, Jag har gjort en liknande utmaning tidigare så det blir 6 gamla och 2 nya punkter på listan.

* Först regler, sen fakta/vanor.
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta vanor/fakta & skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar & skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar i deras bloggar så att dom vet att dom blivit utmanade & bör läsa din blogg.


1. Jag ställer aldrig väckarklockan på "helt" klockslag utan på 6.58, 7.28 osv.

2. Jag lägger alltid märke till människors händer och kommer sen ihåg hur  händerna ser ut också.

3. Jag minns alla texter på bra låtar men kan nästan aldrig komma ihåg vad gruppen/artisten heter.

4. Jag somnar alltid så fort jag lägger huvudet på kudden och stänger ögonen, har aldrig legat sömnlös.

5. Jag är galen i böcker och när bokhyllorna blir fulla staplar jag böcker bakom dörrar, bredvid sängen osv.

6. Jag gråter ofta till V75.

7. Jag är galen i choklad, det finns nog inte en sort som jag inte smakat.

8. Jag är duktig på att organisera, får ofta vara "spindeln i nätet" om något ska fixas.

Nu utmanar jag i min tur Solgudinna, Lotta, Mimi, Mammuten, Mammipiha, Kicki, Ischa och Carina.

1 Mimi:

skriven

Oj en tjej hann före dig... Hoppas det inte gör något :-)

2 Mimi:

skriven

Hahahaha desamma... men jag känner igen några av dina kommentarer från tidigare... bla den om V75 :-)
Jag är påläst serru...;-)

3 Maria:

skriven

Första gången jag hör att nån gråter till V75.
Trevlig helg önskar jag dig

4 solgudinna:

skriven

Ok. Får ta itu med det när jag hinner.
Kram.

5 Carina:

skriven

Kul grej.
Kommer igen när min migrän laggt sig.

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Ja, vissa av dem känner jag igen... men det är alltid kul att lära sig lite om sina bloggvänner.

7 Jenny:

skriven

Hi hi vad roligt att du gråter till v75. Ska ta tag i det så fort jag kan,är däremot osäker om jag ens känner 8 bloggare som inte redan gjort testet...

8 Lotta:

skriven

Jobbar på utmaningen under helgen :D

9 Pia:

skriven

Jag står över denna gång jag gjorde den för inte alls länge sedan, hoppas det är ok :)

Kommentera här: